Warto wiedzieć więcej - Prawo cywilne i prawo karne w praktyce

Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Najlepszy Hosting 
Autor Wiadomość
Specjalista

Post Najlepszy Hosting opublikuj na facebooku
Witam,

Wiele osób w tym ja szuka wiadomości na temat odpowiedniego hostingu. Nie znam się za bardzo na hostingach i proszę o pomoc. :)

Mam jedną stronkę, łatwą, małą, trochę podstron z treścią i nie wymagającą czegoś wielkiego. Umieściłem ją na darmowym hostingu cba.pl. Jest według mnie łatwy i nie miałem z nim problemów. Denerwują mnie jednak bardzo ich te reklamy na stronie. Chcę umieścić już drugą stronę, podobną też na czymś darmowym, ale bez reklam. Czy możecie mi polecić jakieś dobre darmowe hostingi?

Do tego planuję niedługo wystartować jeszcze z czymś większym, zakładając że będzie tę stronę odwiedzać do 3000 osób dziennie (dłuższa perspektywa, marzyć można :D ) w tym system zarządzania treścią, strona raczej zatomatyzowana itp. dużo będzie dodawanych zdjęć, gdyż to portal ogłoszeniowy. Jaki juz płatny serwer ( w miare tani ) wystarczy na taką stronę? A może na wszystko razem jakaś wspólna alternatywa?

Pzdr,

wtorek, 31 sierpnia 2010, 11:08
Manager
Awatar użytkownika

Post Re: Najlepszy Hosting opublikuj na facebooku
ttsebas pisze:
darmowym, ale bez reklam.

:lol: :lol: :lol:

wtorek, 31 sierpnia 2010, 17:25
Specjalista

:D 13Homer rozumiem Cię bez słów- czyli nie ma takich. Ok, to jakie są dobre i przystępne cenowo płatne?
I czy można mieć kilka stron na jednym opłacanym serwerze? Moje pytania mogą się wydawać śmieszne, ale jestem w tych sprawach laikiem

wtorek, 31 sierpnia 2010, 17:53
Manager
Awatar użytkownika

Można mieć wiele stron na jednym serwerze.

Polecam wszystko co związane z IQ.pl
Na początek masz konto za kilka złotych miesięcznie na www.proste.pl
Później bardzo dobre serwery współdzielone www.iq.pl
Jak pomysły się przyjmą i ruch będzie duży, jest www.provps.pl